15 February 2010 - 15 February 2011

Sunday, February 6

15 February 2010 - 15 February 2011

Tarikh keramat antara aku and Ma'am aku (honey bunny), tarikh ni la aku melamar dia untuk jadi suri hidup aku untuk kali kedua selepas kali pertama gagal(huhu). aku rasa ni la kali kedua dan kali terakhir. dalam masa setahun aku rs aku dh kenal dia secukupnya, dan aku harap dia pn cukup masak gan perangai aku yg agak xberapa betul ni.. Dalam setahun kami kenal mcm2 dia bg kt aku. antaranya ni la, walaupun dia tau aku xberapa suka terima barang2 tp dia bg gak..



Perfume CK



Wallet


Plague of Happiness



antara semua barang yg pernah diterima sepanjang setahun..

tp dalam bnyak2 ni ada 1 barang bie xletak. bie nk baby teka apa yg bie x masukkan dlm gmbr ni..


4 kritikan:

babyHoney on February 6, 2011 at 11:51 AM said...

gambar bby ek ?
ntah la .
byk sgt barang ke ?
smpai bby xthu niyh ?

im her lover : ) on February 6, 2011 at 2:12 PM said...

nope.. gmbr ade je kt dlm ni..
ada 1 lg bnda yg bby bg tp b xletak dlm ni

azam baizen on February 10, 2011 at 1:35 PM said...

nice2. hehe

babyHoney on February 18, 2011 at 4:49 PM said...

cincin kan ?
dah tahu !

Post a Comment

ƨαяαиɢнɛα

Daisypath Anniversary tickers


ShoutMix chat widget
 

ρɛяcɛcт тωσ : ) Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!