Tak Update Maka Tak Cinta???

Wednesday, October 27

Tak Update Maka Tak Cinta???

betul ke peribahasa yg aku bg ni??
bg aku personally aku rase x kot..
aku update ke tak ke, cinta aku sama ja.
klu org lain xtaw la..
aku jenis yg xreti nk tulis ni..
dalam erti kata lain aku ni xberapa rajin (Pemalas) nk luah2 perasaan hehehe
tp aku yg gatal nk Blog2 ni bagai.. tp aku sendiri xde time nk update..

aku taw aku xberapa sempurna, xberapa perfect disana sini
tp aku, bla aku kata aku sayang kt seseorang 2, aku akan sayang smpai bila2.
xkira la update ke tak ke, xde effect pn kt tahap keSAYANGan aku kt seseorang 2.

kalau aku dicintai sebab aku pandai menulis, apa yg akn terjadi apabila aku ditakdirkan xdapat lg menulis?? adalah aku akan ditinggalkan??

kalau aku dicintai sebab paras rupa, apa yg akan terjadi apabila aku ditakdirkan hilang segala rupa parasku ni.. adakah aku akan ditinggalkan??

bagi aku yg xpnyai segalanya aku hanya cintai seseorang kerana hati nya,
sebab selama mana pn, hati 2 tidak akan berubah dan insyaallah aku tidak akan ditinggalkan..

to my little princess sweety berry:
bie update ke x ke xpnah ubah perasaan bie kat baby
bie taw bie yg suh baby wat blog ni kn..
mmg salah bie lama x update, bkn bie xnak update
bie xreti nk luah2 perasaan dlm laman sesawang ni
bie lg prefer luahkan apa yg bie rasa direct to baby..
i'm sorry coz wat baby tggu lama bie update..
abez air liur baby baru bie wat hehehe

lastly i just want to say that i really love you!!!



Rohaimy Honey ♥ Honey Rohaimy

2 kritikan:

babyHoney on October 27, 2010 at 11:35 PM said...

tengs .
saia cintai anda kerana ketulusan hati anda mencintai saia .
bukan kerana anda bijak menulis .
tapi bg saia .
skali awak mengupdate blog ini .
sejuta rasa dihargai akan muncul <3
harap hubby slaloo update .
bia entry bie pendek asalkan rasa dihargai itu dihasilkan !

im her lover : ) on October 28, 2010 at 12:39 AM said...

yee b pham..
tp jgn la ckp mcm 2.. seolah2 b ni xupdate blog myebab kn b hilang rasa syg kt bby

Post a Comment

ƨαяαиɢнɛα

Daisypath Anniversary tickers


ShoutMix chat widget
 

ρɛяcɛcт тωσ : ) Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!