BloGKu BeRSawaNg

Wednesday, October 27




perghh.. lame gila aku xbukak blog ni..
semak samun, bersawang abez laman sesawang aku ni..
bkn ape, sem ni sem killer bg aku n suma bdk HND2 CSD.
ASSignment dh mcm ape dh.. berlambak2.. lepas 1, 1 kena hantar.
skunk tgu giliran jer dh ade 4. Computer Platform, Database And Design , Office Solution dan Visual Programming Concept..
leyh pecah kepala o00o0..

ni yg aku leyh blogging lagi pn selepas aku upah orang untuk cuci sawang2 ni dan upah seorang pegawai dari jabatan perhilitan untuk tangkap sume haiwan2 berbisa dan binatang2 buas dlm bolg aku ni.. almaklum lah lama terbiar kn.. tkt bnyak plak haiwan2 yg wat setinggan dalam blog ni..
hehehe =P

1 kritikan:

babyHoney on October 27, 2010 at 11:29 PM said...

i love you so much .
saia adalah bidadari yang mengarahkan awak membersihkan sawang2 niyh

Post a Comment

ƨαяαиɢнɛα

Daisypath Anniversary tickers


ShoutMix chat widget
 

ρɛяcɛcт тωσ : ) Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!