End of our story~~

Thursday, December 1


assalamualaikum, salam di beri kepada para blogger sekalian..

jangan terkejut dengan tajuk entry kali ni.. bkn berakhir cerita luka ke apa ke
entry kali ni aku nk citakan yg dlm berapa ja lg, KONGSI 59 akan membawa haluan masing2,
sbb dlm tmpoh berapa jam lg kami officialnya tamat pengajian 3tahun setengah di bumi Beranang yg indah lg permai ini.

aku sebenarnya xdak pape nk koba kan pn.. cuma aku dh mula rasa sedih la sbb selepas 2tahun bersama... bnyak halangan, cabaran yg kami hadapi selama 2tahun ni... klu ko nk tawu ape yg berlaku kt kitorg korg boley la baca entry syuk or entry panjang. watpe aku nk ulang2 cite yg same jer hahaha

**Utk KONGSI 59, dlm tempoh 2tahun ni aku rsa kita mcm family dh... aku hepi sngt sbb dpt knl korg sume.. aku xdak pape nk harapkan cuma kita akan stay mcm ni walaupn masing2 dh bawak haluan sendiri.. AKU HAPPY DPT KORG JD FAMILY AKU...


0 kritikan:

Post a Comment

ƨαяαиɢнɛα

Daisypath Anniversary tickers


ShoutMix chat widget
 

ρɛяcɛcт тωσ : ) Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!