khas untuk mu

Monday, January 17



knp aku mencintai mu?

bnyak sebab.. salah 1 dari nya.. sbb hati kamu.. aku taw, dlm hidup kamu, kamu hnya ada aku.. btl x?? knp aku begitu yakin, ni buktinya, hampir setiap malam, no.. no.. no... bkn hampir, memang tiap malam kamu pasti menghantar msg kepadaku walaupn dirimu itu berada jauh di negara kangaroo. tujuan mu hanya 1, hanya mahu memastikan ku berada dalam keadaan sihat selalu, n juga pada masa yg sama, kamu juga xtidak pernah lupa mengucapkan yg kamu amat mencintai aku.. dari situ aku pasti hanya diriku saja berada dalam hati mu.

sikap mu yg penyayang, lemah lembut, dan selalu membuatku selesa walaupun aku ada banyak masalah dan kerja. sikap2 mu ini lah yang menbuatkan aku rasa, kamu lah teman hidupku kelak. insyaallah.. sikapmu yg penyayang telah terbukti dengan cara mu melayan dan menjaga anak buah mu, aku dapat rasakan, kamu lah bakal ibu kepada anak2 ku nty.

cara kamu yg pandai mengambil hatiku juga menrupakan salah 1 sbb aku mencintaimu.. kamu juga pandai melayan dan sanggup bertahan dgn kerenahku sepanjang perkenalan kita selama 4 tahun.. walaupun hubungan kita kali pertama dulu gagal, tapi kamu telah membuktikan sayangmu, cintamu terhadapku pada hubungan kita kali kedua ni.. aku rasa amat2 bersyukur kerana telah dikurniakan dirimu padaku lg utk kali kedua, dan memberiku 1 lg peluang untuk membetulkan salah dan silapku dulu pada hubungan kita yg pertama..

maafkan aku jika selama pergenalan kita aku telah menyinggung perasaan mu,
maafkan aku jika segala tindak tandukku selama ini mencurigakan mu
maafkan aku jika gurauan ku menjadi beban dalam hidupmu
maafkan aku jika kelakuan ku membuatkan kamu rasa tersisih
maafkan aku jika kamu terpaksa memujuk diri sendiri kerana kesalahan yg kamu tidak lakukan
maafkan aku atas segalanya..

aku hanya mahu dirimu sahaja..
aku hanya mahu hatimu sahaja..
aku hanya mahu kamu sahaja..

tulus ikhlas dari aku kepada mu
Rohaimy Nabila

1 kritikan:

babyHoney on January 17, 2011 at 5:48 AM said...

tengs sbb sudi nk jdikan bby wife bie .
bby ok je .
kn kita kne tolk ansur .
so , xde apa la

Post a Comment

ƨαяαиɢнɛα

Daisypath Anniversary tickers


ShoutMix chat widget
 

ρɛяcɛcт тωσ : ) Copyright © 2010 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!